.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی قیمت دلار برای هفته دوم شهریور
دلار که در معاملات صبح امروز سطح ۲۷۷۵۰تومان را حفظ کرده بود و انتظار می‌رفت زمان اصلاح بازار فرارسیده باشد، اما در میانه روز دلار تحت تاثیر افزایش خرید‌ها به کانال ۲۸هزار تومان صعود کرد.
 پیش بینی قیمت دلار برای هفته دوم شهریور

اقتصاد آنلاین –  بالا رفتن انتظارات تورمی ناشی از فتح افغانستان به دست طالبان، تاخیر در تعیین تکلیف برجام و انتشار برخی اخبار منفی پیرامون آن و برخی مسائل اقتصادی همچون کسری بودجه شدید و تورم بالا باعث شد دلار بعد از مدتی استقامت در محدوده ۲۵هزار تومان با سرعت زیادی مسیر صعودی را پیش بگیرد.

در نتیجه دلار سریعا به کانال ۲۶هزار تومان رسید و بعد از حدود دو هفته نوسان در این کانال، شنبه هفته جاری به‌رغم تعطیلات بازار ارز رسمی از مرز ۲۷هزار تومان هم عبور کرد و تا روز گذشته به ۲۷۸۰۰تومان افزایش یافت؛ اما درحالی‌که دلار معاملات صبح امروز را با قیمت ۲۷۷۵۰تومان آغاز کرد و عده‌ای از فعالان بازار تصور می‌کردند که زمان اصلاح فرا رسیده، در میانه روز ورق برگشت.

بالا رفتن حجم خرید‌ها و ورود خریداران بزرگ به بازار باعث شده امروز دلار آزاد پس از حدود ۱۱ماه مجددا به کانال ۲۸هزار تومان صعود کند که البته این روند در معاملات پشت‌خطی همچنان ادامه دارد به طوریکه دلار فردایی تا سطح ۲۸۱۰۰تومان بالا رفته؛ این درحالیست که گفته می‌شود طی چند روز گذشته حجم عرضه بالا رفته اما افزایش انتظارات تورمی مانع کاهش قیمت دلار شده است.

حالا با روندی که بازار ارز پیش گرفته برخی معامله‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که دلار به قیمت‌های بالاتری خواهد رسید و بعد از آن بازار وارد فاز اصلاحی خواهد شد اما عده‌ای هم با استناد به تاثیر آغاز به کار دولت جدید به صورت رسمی معتقدند که این روند هیجانی هفته بعد فروکش خواهد کرد و دلار کانال‌های بالاتر را نخواهد دید.

در همین رابطه امروز مخبر معاون اول رییس جمهور ادعا کرده که در دو صورت یعنی استقرار دولت جدید و گشایشی در بخشی از پول‌های بلوکه شده کشور بازار ارز به آرامش خواهد رسید و حالا باید دید باوجود کسری بودجه شدید امسال، اظهارات مخبر در حد ادعا باقی خواهد ماند یا خیر.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.